Now Reading
SKINOMED

SKINOMED

Misiunea noastră este aceea de a ține pasul cu cele mai cunoscute centre si clinici de estetică facială și corporală.

Când și cine a avut ideea afacerii skinomed?

Skinomed a luat naștere exact la momentul potrivit în viața mea: acela în care am fost suficient de pregătită din punctul de vedere profesional, dar și în acel moment în care am realizat care este cu adevărat misiunea mea. La bazele conceptului Skinomed stau tocmai cunoștințele și abilitățile dobândite în anii de studiu și de practică în domeniul farmaceutic, care și-au lăsat amprenta asupra viziunii mele și asupra valorilor în care cred cu tărie. Cu alte cuvinte, nu m-am putut  îndepărta de raționamentul medical, prin care organul cutanat este considerat cel mai mare fragment din organism, în care celulele se nasc, evoluează, se divid, își exercită rolul și funcțiile specifice, ca apoi să se îndrepte către inevitabilă îmbătrânire. Mai mult de atât, nu m-am putut elibera de întrebarea „De ce?” pe care, din inerție, mi-o pun în fața oricărui  proces biologic. Astfel, din pasiunea pentru dermatofarmacie și misiunea mea de a ajuta omul sănătos să se mențină sănătos, a luat naștere Skinomed – un centru de tratamente faciale și corporale non-invazive și minim-invazive în care, pe lângă serviciile oferite, privim ființa umană ca pe un întreg. Aducem în atenția clienților noștri cât de importantă este conștientizarea alegerilor asupra propriului organism, de ce este importantă efectuarea unei diagnoze, de ce trebuie să opteze pentru produse cosmetice cu formulă curată, de ce este importantă prevenția ș.a.m.d. Skinomed reprezintă un tot unitar, o armonie dintre suflet și chip, o experiență fito-aromatică la care cu toții râvnim în zilele prea lungi!

Care sunt cele mai importante proceduri pe care le pot găsi clienții în centrul dumneavoastră?

Răspunsul este scurt: misiunea noastră este aceea de a ține pasul cu cele mai cunoscute centre și clinici de estetică facială și corporală de la nivel național. Aducem în atenția clienților noștri cât mai multe servicii pe care aceștia le regăsesc în marile orașe. Așa cum spuneam, am început prin a oferi servicii non-invazive și minim-invazive, dar ne dorim să trecem și la pasul următor. Până acum, remodelarea corporală endermologică efectuată cu LPG Cellu M6 Alliance și ritualurile de skincare sunt cele mai căutate servicii ale noastre. Și lansăm și o invitație: toți oamenii care ajung într-o vacanță în Bucovina sunt așteptați în locația noastră pentru un moment de relaxare oferit de experți în naturo-estetică și fitoterapie.

Investiți mereu în oameni și programe de training. Cât de importantă este relația cu echipa dumneavoastră și cum ați construit-o?

În momentul în care am deschis această locație, cea mai mare problemă ridicată de către apropiați, a fost că nu voi găsi un personal care să poată face perfomanță. Ei bine, mă bucur că am avut o bună intuiție, și am mizat pe convingerea că, în primul rând trebuie să găsesc oameni pasionați, cu vocație pentru această profesie. Așa a și fost! Avem acces la atât de multă informație, know-how, tehnologie ultra-perfomantă astfel încât să formez o echipă conform cerințelor mele nu a fost greu. Într-adevăr, a fost un proces mai lung și costisitor, dar sper că echipa mea să aprecieze efortul meu și să mă susțină la fel că și până acum.

Care este profilul clientului care vă trece cel mai mult pragul?

Am reușit să formăm o comunitate alcătuită preponderent din femei puternice, vizionare, asumate, deschise să afle și să cunoască ce schimbări au nevoie în viața lor, și mai ales din femei conștiente de trecerea anilor și care sunt în căutare de programe anti-aging cât mai corecte și eficiente. În același timp, am observat o dorință foarte mare pentru tratamentele estetice și în rândul persoanelor cu vârstă între 20-30 ani, care au înțeles perfect conceptul de „prejuvenation”.

Țineți minte o reacție emoționantă a unui client de-al dumneavoastră?  

Un moment ce m-a sensibilizat foarte tare este acela în care o mamă a venit cu fata ei, o adolescentă, și mi-a zis că ea consideră că este foarte important să o învețe ce înseamnă un tratament efectuat corect într-un loc specializat, să o îndrume în a face alegeri conștiente și să o obișnuiască cu rutine sănătoase, care în cele din urmă ne fac doar bine. N-am putut atunci să nu-mi amintesc de mama mea care mereu m-a îndrumat să pun accent pe frumos și estetic, ea fiind un model de eleganță desăvârșită, dar și de fetița mea, care în fiecare seară mă ajută în ritualul meu de îngrijire. Cu toate că are doar doi ani o las să facă aceste lucruri întrucât cred foarte mult în puterea exemplului.

Cât de mult contează educația estetică în utilizarea acestor proceduri?

Aș vorbi despre educație, în general. Dacă într-un manual de Cosmetică din 1960, răsfoindu-l, am găsit indicația că ar trebui să facem, de exemplu gimnastică facială măcar o dată pe săptămână, în anul 2021 putem spune că primează în general  aceleași sugestii în scopul prevenției și menținerii, dar diferența majoră constă în digitalizarea și apariția tehnologiilor ultra-performante care ne ușurează munca sau stângăcia din lipsa exercițiului. Parametrii stabiliți sunt foarte clari, bine definiți, timpul de execuție al tratamentelor preciși, astfel încât și rezultatele sunt pe măsura așteptărilor. Clientul care apelează la serviciile noastre trebuie să aibă o educație în acest sens, deoarece trebuie să știe cum să aplice recomandările primite, să respecte indicațiile oferite și să aibă și acasă o rutină adecvată, tocmai pentru a prelungi rezultatul obținut în urma unui tratament efectuat de un specialist. De exemplu, apelăm în zadar la remodelarea corporală dacă aceasta nu este susținută de o anumită disciplină ulterioară.

Cât despre educația estetică, nu am decât cuvinte de apreciere pentru medicii din domeniu, care au și un simt al esteticii dezvoltat și știu când să refuze sau să spună „este suficient” clientului, atunci când aceștia consideră că o anumită intervenție ar reprezenta prea mult și al cărei rezultat ar duce la o deformare a firescului, a frumosului.

Clienții bărbați ce proceduri aleg preponderent?

Cu toate că bărbații din zona noastră sunt frumoși, îngrijiți și cu un simț estetic dezvoltat, nu am reușit să îi aducem în locația noastră într-un număr mare. Cred că în rândul acestora încă domină preconcepția că astfel de servicii sunt recomandate doar femeilor. Lucrăm la acest capitol.  

Ce măsuri manageriale ați luat impuse fiind de pandemie?

În primul rând, am respectat cu strictețe recomandările în vigoare căci credem în ele și le considerăm eficiente, cu atât mai mult în acest context pandemic. Mai mult de atât, am alocat câte o oră doar unei singure programări în toată locația, lucru ce ne-a împiedicat să avem un volum mai mare de programări, implicit să putem să ne dezvoltăm și aria de servicii oferite. Totuși, nu am văzut această regulă ca pe o pierdere. Din contră, a funcționat foarte bine. Persoanele care au ajuns în locația noastră au apreciat faptul că toată atenția este îndreptată doar asupra lor, că nu se expun niciunui risc, simțindu-se în siguranță. Aș spune că această regulă mai degrabă ne-a fidelizat clienții.

Care sunt planurile de dezvoltare ale centrului Skinomed?

La baza Skinomed stă concepția că suntem atât de diferiți încât orice tratament ales trebuie să fie unul personalizabil nevoilor noastre. În acest sens, misiunea noastră este să aducem în atenția clienților noștri din ce în ce mai multe servicii ce pot fi adaptate în funcție de obiectivele stabilite în vederea obținerii unui rezultat favorabil. Ne propunem să putem personaliza chiar în locația noastră, în fața clientului, gamele de produse cosmetice și dermatocosmetice. De asemenea, ne dorim să devenim un centru de excelență în dermatologie și medicină estetică din partea de nord a țării. În rest, ne vom concentra în continuare pe eficiența și calitatea serviciilor, susținând și chiar îmbunătățind standardul de până acum. 

Ce gânduri aveți pentru cititorii noștri?

Să rămânem etici în alegeri, în obiceiuri, în general, în viață. Le mai reamintesc faptul că,  în trecut, în vreme de război, femeile făceau tot posibilul să aibă în casa lor un ruj, o cremă bună și, în ciuda vremurilor sumbre și a lipsurilor, nu uitau să pună accent pe îngrijirea personală. Deci acest cotext pandemic nu trebuie să ne sperie și să ne îndepărteze de obișnuințele noastre bune și sănătoase (pentru minte, suflet, corp). Și nu în ultimul rând îi sfătuiesc să facă din îngrijirea de sine o practică conștientă! 

Adresa locației Skinomed este : Str. Topitoriei Nr, 2, Fălticeni, Jud. Suceava.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.